کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ آذر ۱, سه‌شنبه

تایید حکم حبس فعالان کارگری و دانشجویی تبریز

احکام صادره توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب شاهرخ زمانی، محمد جراحی، نیما پور یعقوب و ساسان واهبی وش از فعالان کارگری و دانشجویی تبریز، از طرف شعبه ششم دادگاه تجدید نظر این شهر، عینا تایید شد.
به گزارش کانون مدافعان حقوق کارگر، احکام صادره توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب برای فعالان کارگری و دانشجویی تبریز، از طرف شعبه ششم دادگاه تجدید نظر این شهر، عینا تایید شد، که بر اساس آن، شاهرخ زمانی به یازده سال حبس تعزیری، محمد جراحی به پنج سال حبس تعزیری، نیما پور یعقوب به شش سال حبس تعزیری و ساسان واهبی وش به شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
بر اساس این گزارش، شاهرخ زمانی، نیما پور یعقوب، ساسان واهبی وش، محمد جراحی و سید بیوک سیدلر، که در خرداد امسال بازداشت شده و بیش از یک ماه را در سلول های انفرادی گذرانده بودند، پنج شنبه ۲۷ مرداد در شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز، محاکمه شدند، که در جلسه دادگاه، سه تن از متهمان، وکیل نداشتند و از ورود کلیه افراد خانواده و دوستان این فعالان به جلسه دادگاه، ممانعت به عمل آمده بود.
حملبر، رییس شعبه یکم دادگاه انقلاب اسلامی تبریز، احکام اولیه را در دادنامه ای به تاریخ ششم شهریور صادر کرده بود، که طی ماه های پس از برگزاری دادگاه، این فعالان با وثیقه های "سی تا دویست میلیون تومانی" موقتاً از زندان آزاد شده بودند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدي عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها

تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای

مرگ ملک عبدالله و اختلاف در عربستان و بسته شدن راه حج به روی شیعیان

تغییر و تحولات و حوادث در جهان

بلاهای طبیعی و رکود اقتصادی در غرب

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

حُرّ امام خمینی

روي سينه اش خالكوبي كرده بود:

فدايت شوم خميني

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=146&catid=54