کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ مهر ۷, جمعه

عکسی کمتر دیده شده از بنیامین نتنیاهو

اوردک زبل میگه: این چیه دادی دست من؟
نتنیاهو: ایران باید نابود بشه. من نمیزارم ایران به بمب اتم دست پیدا کنه.
اوردک زبل: برو بابا
 
حالا کاری نداریم که "نتنیاهو" هم یک قاتل بالفطره و انسان کثیفیست. اما جان اون کسی که دوست دارید, اگه شما بجای ایشون بودید و ملت و اینده کشورتون به خاطر اخوند ها در خطر بود, سعی نمیکردید که از مسلح شدن ایران به بمب اتمی جلوگیری کنید؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...

شما یک فاکتور را حذف میکنید بعد میگوید تصمیم بگیرید.
نه خیر آقا ایشون جانی و آدم کش هستند، حقی ندارند جلوی پیشرفت ما رو بگیرند. ایشون حق ندارند کشور دیگر را تهدید کنند. ایشون هیچ حقی ندارند. سگ آخوند ها از ایشون بهتر هستند

ناشناس گفت...

اقاي ناشناس. داشتن بمب أتم نه تنها پيشرفت نيست بلكه داره به قيمت نابودي همه مردم تمام ميشه.
اگه دنبالپيشرفت بودند هزار راه ديگه وجود داره.
كره جنوبي از گرد راه ميرسه و توي ١٠ سال ميشه قطب ماشين سازي منطقه.
شما هم اگه سانديس خوري يا نه، توي پشتيباني از اخوندها صرفنظر كن

ناشناس گفت...

نتانیاهو جنایتکار است ولی جنایتکاری او علیه دشمنان کشورش عمل می کند. جنایتکاری حاکمیت ایران (معمم ها و نوکران مکلایشان) علیه مردم ایران است که آنها را با سلام و صلوات از دریوزگی و روضه ای دانه ای دو تومان خواندن (برای مععم ها) و شیتیله خوری و پا اندازی و قوادی (برای مکلاها) به آب و نان رساندند. کلاه خودتان را قاضی کنید، نتانیاهو جنگ طلبتر است یا حاکمین ایران که قصد از صفحه روزگار محو کردن اسرائیل را دارند؟ خود را به بیشعوری زدن هم حدی دارد البته نه برای ساندیس خورها که تازه نوکران نوکران دریوزگان و پاانداز هامحسوب میشوند.

ناشناس گفت...

آخوند ها به راحتی کشور خودشون ایران رو نابود کردند، چرا باید فکر کرد که اسراییل رو نابود نکنن. باید دنیا رو از سر آخوند های شیطان صفت پاک کرد

harkatemeli گفت...

نه قم جوبه! نه کاشون؛ لعنت به هردوتاشون. باپوزش ازقمیها و کاشانیها؛ میگن در مَثَل مناقشه نیست؛ ولی بایستی با پشتکار ادیبانمان ضرب المثلهای قومی و طایفه ای و ملی را از فرهنگ ارزشمند وادبیات فاخرمان بزداییم!