کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

فرار از یک مهمانی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد

خواهش میکنم خوب بخوانید و بعد فکر کنید در مورد سخنان جناب آقای نجاریان:

رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: دخترجوانی که در زمان دستگیری میهمانان یک پارتی قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد به پایین سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ پاسدار ناصر نجاریان در تشریح این پرونده اظهار کرد: تعدادی از شهروندان ساکن در یکی از مجتمع‌های مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشکوک به یک واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس مختلط و پارتی که با سر و صداهای زیادی همراه بود اعلام نارضایتی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل مورد نظر را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته که تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و پارتی شبانه کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

نجاریان خاطر نشان کرد: در این عملیات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یکی از خانم‌های جوان که به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیر طبیعی قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرد.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه زن جوان که از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در دم جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

نجاریان گفت: در بازرسی از آپارتمان که محل برگزاری میهمانی بود، مقادیری مشروبات الکلی، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منکراتی کشف شد، این در حالیست که متهمان مقداری از مشروبات الکلی را قبل از ورود پلیس به محل از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب کرده‌ بودند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه این افراد بر اثر استفاده از مشروبات الکلی کنترلی بر رفتار و حرکات خود نداشتند، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به دستور مراجع قضایی همچنان ادامه دارد.
اما رییس پلیس به اینکه چرا و با چه حکمی وارد این ساختمان شدند سخنی نگفت و سکوت اختیار کرد.

حال سوالی که پیش رو داریم این است که چرا جوانان در ایران از حق برگزاری یک مهمانی برخوردار نیستند و اگر یک مهمانی برگزار می کنند نباید از تفریحات خود استفاده کنند؟
چگونه یک جوان باید تفریح کند ؟
آیا باید دعا فرج بخواند و یا اینکه بجای مهمانی، نماز شب برگزار کنند؟

هیچ نظری موجود نیست: