کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

معاینه رضا شهابی جهت تایید رسیدگی پزشكی خارج زندان

رضا شهابی عضو هیئت مدیره سندیكای كارگران شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه روز چهارشنبه این هفته نهم آذرماه آذر 90 به بهداری زندان منتقل و توسط پزشكان معتمد پزشكی قانونی معاینه شد.
به گزارش منابع کارگری، این کارگر دربند كه از تاریخ 22 خرداد 1389 در زندان به سر می برد و در این مدت با مشكل شدید گردن و آرتروز مواجه شده است، روز چهارشنبه این هفته نهم آذرماه، در بند 209 زندان اوین تهران و با دستور دادستانی تهران مورد معاینه نمایندۀ پزشک قانونی استان تهران قرار گرفت.
بنا بر گزارش ها، آقای شهابی که از روز اول آذرماه در اعتصاب غذاست، به علت بی توجهی مقامات مسئول به وضعیت جسمانی اش و جلوگیری از درمان به موقع 4 مهرۀ کمرش دچار آسیب دیدگی شدید شده و نیمۀ سمت چپ بدن وی نیز دچار بی حسی گردیده که این امر احتمال فلج شدن وی را افزایش داده است.
این زندانی بند 209 زندان اوین تهران روز یکشنبه 29 آبان ماه به یکی از مراکز درمانی شرق تهران منتقل شد که پزشک معالج آقای شهابی پس از بررسی نتایج ام آر آی صورت گرفته عنوان نمود که تعدادی از مهره های ستون فقرات این زندانی به شدت آسیب دیده که این امر احتمال پارگی رشته های عصبی و فلج دست و پای چپ این زندانی سیاسی را به شدت افزایش داده است.
بنا بر اعلام پزشک معالج این زندانی سیاسی، وی می بایستی بطور فوری و برای درمانی شش ماهه در بیمارستانی بیرون از زندان بستری شود که این امر با بی توجهی مقامات امنیتی و قضایی روبرو شده و تا این لحظه هیچ اقدامی در این راستا صورت نپذیرفته است.
رضا شهابی زکریا خزانه دار و عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در بند 209 زندان اوین تهران در بازداشت می باشد، چهارم خرداد ماه سال جاری محاکمه وی به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «تجمع و تبانی علیه امنیت ملی» در شعبه ای از دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. با وجود گذشت ماه ها از صدور قرار وثیقه، و تودیع آن از جانب خانواده آقای شهابی اما دستگاه قضایی با نفوذ مقامات امنیتی تاکنون از آزادی آقای شهابی خودداری کرده اند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103:1389-11-06-21-02-04&catid=52:zohor


حُرّ امام خمینی

روي سينه اش خالكوبي كرده بود:

فدايت شوم خميني

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=146&catid=54