کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

نام بازيکن دوپينگي ليگ برتر اعلام شد

به گزارش سایت تحلیلی فوتبال برتر دروازبان تیم ذوب آهن دوپینگی از آب در آمد
آزمایش دو پینگ برای یک بازیکنی که در لیست 18 نفره نیست خود جای سوال دارد
این هم سیاست غلط در فدراسیون می باشد فدراسیونی که  نود درصدش را برادران سپاهی و غیر فوتبالی اشغال نموده اند باید خود را این گونه نشان دهند که ماهم میتوانیم جلوی دوپینگ کردن بازیکنان را بگیریم اما کسی از آنان نمی پرسد که چه کسی می خواهد جلوی تباه شدن این فوتبال را بگیرد فوتبالی که قبل از آنکه سیاسی شود اولین تیم آسیا لقب گرفته بود اما الان در رده چهارم قرار دارد.
اين راي بعداز ظهر روز دوشنبه بصورت شفاهي به وکيل بازيکن ابلاغ و حداکثر تا پايان وقت اداري روز سه شنبه بصورت مکتوب به باشگاه و وکيل وي ابلاغ خواهد شد.



رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ، عباس قاسمی، دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان که مورد نمونه گیری آزمایش دوپینگ خارج از مسابقات قرار گرفته بود، مثبت اعلام شد که بازیکن تقاضای آنالیز نمونه B خود را اعلام کرد که نتیجه این نمونه مشابه نمونه A اعلام شد.

به گزارش جنوب نیوز، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام رای نهایی کمیسیون استیناف آرای دوپینگ فوتبال در خصوص بازیکن دوپینگی لیگ برتر خبر داد و گفت:

براساس اعلام احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال عباس قاسمی، دروازبان تیم ذوب آهن اصفهان که در تاریخ ۷/۵/۹۰ مورد نمونه گیری آزمایش دوپینگ خارج از مسابقات قرار گرفته بود، براساس آنالیز نمونه A وجود ماده ممنوع NORANDROSTERONE مثبت اعلام شد که بازیکن تقاضای آنالیز نمونه B خود را اعلام کرد که نتیجه این نمونه مشابه نمونه A اعلام شد.

احمد هاشمیان که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو می کرد، افزود: براین اساس مراحل رسیدگی به تخلف این بازیکن با برگزاری سه جلسه به ترتیب شامل یک جلسه استماع دفاعیات، یک جلسه کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات و یک جلسه کمیسیون استیناف برگزار شد که براساس رای کمیسیون بدوی این بازیکن از تاریخ ۵/۷/۹۰ به مدت ۲ سال از حضور در فعالیت‌های رسمی در فوتبال محروم شد.

وی در ادامه افزود: این بازیکن در مهلت مقرر قانونی درخواست استیناف داد که جلسه کمیسیون استیناف نیز شب گذشته برگزار و ضمن شنیدن دفاعیات وکیل بازیکن در جلسه و بررسی کلیه مستندات و مدارک موجود در پرونده و مدارک جدید ارائه شده ، نهایتا رای کمیسیون بدوی را تایید و براین اساس بازیکن بر اساس رای قبلی باید متحمل رای دوساله شود. رای کمیسیون استیناف قطعی است و قابل تجدیدنظر نیست.

این رای بعداز ظهر روز دوشنبه بصورت شفاهی به وکیل بازیکن ابلاغ و حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه بصورت مکتوب به باشگاه و وکیل وی ابلاغ خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: