کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

پلیس یا ارازل اوباش!؟


یکی از بهترین تصاویر جنبش سبز ملی ایران.تصویر ساز ناشناس این اثر ، در اصل، یک حماسه ساز است.حماسه ایی که همه چیز در آن هست:مظلومیت یک ملت،شقاوت حاکمیت ، و ماهیت تروریستی و ضد انسانیش،دفاع از کرامت انسانی، برویم و امیدی بی انتها، و مهمتر از همه ، این تصویر ، روی انسان تاثیر وحشتناکی میگذارد، و به جای اینکه بترساند، انسان را نه تنها خشمگین، بلکه انگیزه دار میکند که به دفاع از مظلومیت به پا خیزد.به هر روی، پس از گذشت تقریبا دو سال، این تصویر، به نظر بنده، یکی از بهترین تصاویر جنبش سبز ملی ایران است، و از صمیم قلب،به این اثر حماسی و خالقش درود قلبی میفرستم.
ترس این زنان را ببینید که چگونه هم دیگر را در آغوش گرفته اند.
می گویند پلیس امنیت یک جامعه را فراهم می آورد اما در ایران بر عکس است پلیس یک ارازلی بیش نیست اما با این فرق که پلیس ارازلی با حکم است و هر کاری می تواند انجام دهد !چرا؟؟؟
چندین سوال مطرح است:


1.این آقایان با کدام مدرک وارد خانه شده اند؟
2.شما نحوه گرفته شدن باتوم را در دستان  برادران ببینید! کاملا به شکل وحشیانه قصد ترساندن این زنان را دارند!چرا؟
3.آیا هر کس که یونیفورم پلیس دارد می تواند در شهر روعب و وحشت ایجاد کند ؟
4.اگر یک ارازل و اوباش چنین می کرد او را اعدام میکردند اگر چنین نیست می توانیم به دست گیریهای خود سرانه اشاره کرد که کرامت و انسانیت را زیر پا گذاشتن و بر سر افرادی که  زیر هنجارهای جامعه ایران ما آنان را اوباش  می خواندیم آفتابه کردند و در شهر چرخاندند اما نباید یادمان رود که آن افراد داخل خانه نمی شدند تا چند زن را تهدید کنند.
اما در جامعه ما پلیس به راحتی به خود اجازه می دهد وارد حریم خصوصی شود آن هم به این شکل اسف بار تا شهروند خود را بهراساند.


هیچ نظری موجود نیست: