کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

اورمیه و تبریز شلوغ شدند.

2011.10.01


آذربایجان دوباره امنیتی شد

همچنین از شهر اورمیه خبر میرسد که ورودی‌های شهر به پادگان تبدیل شده و مغازه‌ها اکثرا در بازار اورمیه و خیابان امام و عطایی و مرکز تعطیل می باشند. خطوط تلفن همراه و اینترنت توسط مخابرات استان مختل شده و حتی امکان ارسال هیچ پیام کوتاه تلفنی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

از صبح امروز اداره اطلاعات شهر اورمیه و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شهر اورمیه در عملیاتی گسترده اقدام به احضار فعالین حرکت ملی آذربایجان به ستاد خبری نموده و آنها را تهدید کرده است که عصر امروز اجازه حضور در خیابان ها را ندارند و اگر بازداشت شوند برایشان بسیار گران تمام خواهد شد. برخی از فعالین و بازداشت شدگان اعتراضات شهریور ماه نیز به صورت تلفنی تهدید شده اند و به خانواده هایشان گفته شده مواظب فرزندان خود باشند. از تبریز نیز خبر می رسد وضعیت مشابهی نیز برای فعالین حرکت ملی آذربایجان در شهر تبریز به وجود آمده است.
همچنین بنا بر گزارش فیس بوک آذربایجان , نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی و همچنین چندین خودروی ون در تقاطع راسته‌کوچه، چهارراه شهناز و میدان ساعت در تبریز مستقر می‌باشند. ازدحام جمعیت در این مناطق بسیار زیاد می‌باشد اما تا ساعت ۱۸ شعار خاصی داده نشده است! جو امنیتی تقریبا شدیدی در مناطق ذکر شده، حکمفرما می‌باشد.
نیروی انتظامی و نیروهای بسیج در حدفاصل فلکه دانشگاه تا چهارراه آبرسان، حضوری سنگینی دارند. فلکه دانشگاه و آبرسان به علت نزدیکی به دانشگاه تبریز از مناطق مستعد برای تجمعات می‌باشد. همچنین نیروهای سرکوبگر در حدفاصل چهارراه آبرسانی تا چهارراه مارالان و چهارراه آبرسانی تا چهارراه منصور مستقر می‌باشند.
در ارومیه هم بر اساس آخرین خبر های دریافتی از صفحه فیس‌بوک «اعتراض به مجلس ایران در رد طرح نجات دریاچه اورمیه» خبر میرسد که ورودی‌های شهر به پادگان تبدیل شده و مغازه‌ها اکثرا در بازار اورمیه و خیابان امام و عطایی و مرکز تعطیل می باشند. خطوط تلفن همراه و اینترنت توسط مخابرات استان مختل شده و حتی امکان ارسال هیچ پیام کوتاه تلفنی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست: