کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

ادامه بی اطلاعی از وضعیت مدیران و پرسنل بازداشتی سایت مجذوبان نور

در ادامۀ بازداشت و بی خبری از وضعیت دراویش بازداشتی و مدیران سایت مجذوبان نور، همچنان از وضعیت این افراد اطلاعی در دست نیست و تا کنون با خانواده‌ های خود نیز هیچ ملاقات و تماسی نداشته اند.
به گزارش جرس، وکلا و مدیران و پرسنل بازداشتی سایت مجذوبان در طول دوره‌ی بازداشت به شدت تحت فشارهای جسمی و روحی برای پذیرش اتهامات واهی از جمله اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروه های مخالف نظام بوده اند و خانواده‌ی وی در پی مراجعات مکرر خود به مراجع قضایی هیچ پاسخی از مسولان دریافت نکرده‌اند.
هم‌چنین وکلا و مدیران و پرسنل بازداشتی از حق داشتن وکیل و ملاقات با خانواده نیز محروم بوده اند. ماموران امنیتی با سلب کلیه‌ی حقوق قانونی و انسانی، آنان را تحت فشار گذاشته تا بتوانند سناریو دلخواه خود را با تداوم این فشارها برای آنها تحمیل کنند.
این در حالی است که خانواده افراد بازداشتی های از جمله خانواده های امیر اسلامی و حمیدرضا مرادی که نتوانسته اند هیچ گونه اطلاعاتی از وضعیت سلامت عزیزانشان به دست آورند، نگران آن هستند که آنها در بازداشتگاه «تحت شکنجه و بد رفتاری» باشند و این در حالیست که این دو درویش زندانی دارای بیماری شدید قلبی می باشند و نیاز به مراقبت های پزشکی دارند.
همچنین همسر علرضا روشن از بی اطلاعی کامل از وضعیت همسرش که از ۱۳ شهریور توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است اظهار نگرانی نموده است.




هیچ نظری موجود نیست: