کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

حکم پنج سال حبس تعزیری بهنام ابراهیم زاده تایید شد

حکم پنج سال حبس تعزیری بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری و عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری صادره از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی، به تائید دادگاه تجدید نظر رسید.
بنا به گزارش منابع خبری، حکم پنج سال حبس تعزیری این فعال کارگری که تیرماه سال جاری و به اتهام «اجتماع و تبانی علیه نظام» از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی صادر گردیده بود مورد تائید شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران قرار گرفت.
آقای ابراهیم زاده بیست و دوم خردادماه سال گذشته بازداشت و پس از سپری کردن 6 ماه زندان در بیست و دوم آذر ماه سال گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار و به بیست سال حبس تعزیری محکوم شد.
حکم مذکور در اردیبهشت ماه سال جاری و به دلیل اعتراض وکلا به حکم طولانی ۲۰ سال زندان و هماهنگ نبودن اتهامات با این میزان مجازات در دیوانعالی کشور نقض و برای بررسی مجدد به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارسال شد، که پس از رسیدگی مجدد توسط شعبه 28، حکم پنج سال حبس تعزیری برای بهنام ابراهیم زاده صادر گردید.
بهنام ابراهیم زاده در تاريخ بیست و دوم خردادماه ۸۹ از سوی نيروهای اطلاعات سپاه بازداشت و چندين ماه را در سلول انفرادی بند ۲- الف زندان اوين به سر برد.

هیچ نظری موجود نیست: