کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

آزادی شاهرخ زمانی و سلام قادری دو تن از فعالان کارگری از زندان

سلام قادری از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری و همچنین شاهرخ زمانی عضو هیات بازگشایی سندیکای کارگران نقاش طی هفته جاری از زندان آزاد شدند.
شاهرخ زمانیبنا بر گزارش منابع خبری، شاهرخ زمانی عضو هیات بازگشایی سندیکای کارگران نقاش که چندی پیش و از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز با اتهام «تشکیل گروه مخالف نظام» به ده سال حبس و تحمل یک سال حبس به دلیل «فعالیت تبلیغی عیله نظام» محکوم شده بود، روز گذشته چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه و با تودیع قرار وثیقه دو میلیارد ریالی از زندان آزاد شد.
این عضو کمیته پیگیری ایجاد سندیکای نقاشان در تاریخ هفدهم خرداد دستگیر و به زندان تبریز انتقال یافت. دادگاه رسیدگی به اتهامات این فعال کارگری نیز روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه و در شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز به ریاست قاضی حمل‌بر برگزار و وی به همراه نیما پوریعقوب، محمد جراحی و ساسان واهبی‌وش مجموعاً به ٢٢ سال و ٦ ماه زندان محکوم شدند.
همچنین سلام قادری، فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی نیز طی هفته جاری از زندان آزاد شد.
به گزارش تارنمای کمیته هماهنگی، سلام قادری عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری و از فعالان عرصه‌ی‌ تئاتر اجتماعی، روز دوشنبه مورخ 24 مهرماه 1390 پس از اتمام دوره‌ی محکومیت خود، از زندان آزاد شد.

فرهاد صدقی 

هیچ نظری موجود نیست: